De twee banners voor Flexa verwijzen naar nieuwe kleuren van Flexa interieur-verfcollectie op de website van vtwonen. Het is de bedoeling dat foto en typografie samen een mooi beeld vormen met een duidelijke call-to-action zoals; “Ontdek hier de nieuwe kleuren van Flexa”. De formaten zijn verschillend maar hetzelfde vormgegeven zodat ze toepasbaar zijn op verschillende plekken op de vtwonen website.

 

Sanne-Smulders-Flexa-1

 

Om de achtergrond van het ontwerp te creëren ben ik zelf aan de slag gegaan met verf en kwasten. Door een achtergrond te schilderen wilde ik de klant bij het zien van de banner al inspireren met de nieuwe kleuren.

 

Sanne-Smulders-Flexa-3

 

Sanne-Smulders-Flexa-4

 

Sanne-Smulders-Flexa-5

 

De tekst in de cirkel verteld de klant wat het doel is van de pagina waarnaartoe wordt gelinkt’ “Creëer jouw eigen sfeer”. Deze tekst is daarnaast illustratief en draagt bij aan de vormgeving.

 

Sanne-Smulders-Flexa-6

 

Sanne-Smulders-Flexa-7

 

In de balk eronder wordt aangegeven dat het gaat om de nieuwste kleuren van Flexa met de Call-to-action richting de Flexa informatiepagina.

 

Sanne-Smulders-Flexa-9

 

Sanne-Smulders-Flexa-10

 

Het eindresultaat van de Flexa banners ziet er als bovenstaand uit op de vtwonen website.